Obrim inscripcions Culturnautes 2023!

Avui, dilluns 17 d’abril obrim les inscripcions de Culturnautes, el Casal d’Estiu que un any més organitzem ATLAS fundació sociocultural i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Culturnautes és un casal d’estiu on la capacitat d’explorar, de descobrir, de despertar la curiositat de cada participant sigui possible, un espai de gaudi on es troben la cultura, el lleure i l’educació. Les propostes del Casal generen un espai de relació per crear noves mirades i conèixer noves maneres de viure, donant peu a un intercanvi d’experiències i coneixements entre persones, pobles i cultures.

En aquesta desena edició, construirem espais per estar juntes, crearem un paisatge amb intel·ligència artificial, jugarem amb sons i paraules i farem còmics expandits.

Culturnautes 2023 consta de quatre setmanes ( del 26 de juny al 21 de juliol), amb les següents propostes de col·lectius i artistes convidats:

• Xesca Salvà. Escenògrafa, artista i docent que treballa en projectes de teatre, dansa i circ. Interessada a reflexionar sobre com habitem els espais i com podem generar-ne de nous de manera col·lectiva.
  • Urati Lab. Col·lectiu artístic format per la Marta Lofi, l’Albert Chamorro i el Sergio Camacho. Junts exploren, mitjançant un laboratori d’investigació escènica, el xoc entre el món virtual i el món corporal.
  • Violeta Ospina. Artista que treballa a cavall entre les arts plàstiques i les arts escèniques. Centra la seva pràctica en l’art sonor des de processos col·laboratius i gestos lúdics.
  • Marta Cartu. Artista de còmic, especialitzada en dibuix i educació, que s’interroga al voltant de les narratives visuals.

Al llarg del matí, els col·lectius dinamitzen les activitats de creació. Les tardes, més lúdiques, apropen els continguts del CCCB a través del joc, els tallers i les gimnaces. Els dijous es va d’excursió per Barcelona o rodalies i, finalment, els divendres a les 16.30 fan una mostra oberta a les famílies.

Comparteix aquesta entrada