Parcs de Nadal
Mostres i activitats culturals
Serveis socioculturals per adults i gent gran
Equipaments i punts d´informació juvenils
Oficina del voluntariat
Serveis educatius per infància i família
Serveis a les escoles
Activitats d´estiu per a infants i joves
Formació

Serveis socioculturals per adults i gent gran

Atlas organitza activitats dirigides als adults i la Gent Gran sempre dins de l’àmbit sociocultural.

• Formació (curs d’immigració...)
  • Setmana de la Gent Gran.
  • Cursos i tallers ( dansa, cuina, música...).
  • Dia de la Gent Gran

ATLAS, en la seva vessant cultural ¡ social, ha dut a terme activitats de lleure dirigides al col.lectiu d’adults i gent gran.

Des d´Atlas organitzem  setmanes de la Gent Gran, amb l’oferta d’un programa variat d’activitats: xerrades, teatre, sortida, concert... adreçades a les persones grans del municipi amb una doble combinació lúdica i cultural, i, a la vegada, fent d’aquesta setmana un espai per disfrutar, relacionar-se ¡ de convivència.

Hem donat suport a vàries iniciatives socials, en podem destacar el projecte “La finestra ”, dins del seu ámbit d’actuació s’adreça al col.lectiu d’adults que per raons de salut han de romandre ¡ngressats/des a l’hospital. És a través d’aquest projecte i, en concret, del servei de préstec de llibres, que es pretén que l’estada dels pacients es faci amena ¡ que indirectament ajudi en la seva recuperació, ja sigui llegint un llibre, una revista... El material que s’utilitza en el servei de préstec pertany a la Biblioteca d’Igualada. Cal destacar la ¡mportant difusió cultural que el servei suposa.

Novembre 2017