Vacant de voluntariat

ADREÇA:  Plaça d´Espanya nº8, 1er pis Edifici Espai Salut
CODI POSTAL:  08700
PRESTACIÓ VOLUNTARIAT:  Igualada
CURSET DE NATACIÓ: activitat de natació que es realitza a les COMES, complex esportiu d´Igualada. Els dilluns a les 12h a 13h del migdia. El monitor és qui prepara el curset i proposa els exercicis per a cada carril de natació, que dependrà del nivell dels participants. Acompanyament i suport al monitor de Natació. Supervisar els exercicis que han de realitzar els participants a la piscina.
REQUERIMENTS:
Es valorarà formació en l´ambit Social. Preferiblement noia. No és imprescindible cap formació esportiva. Sensibilitat per al col·lectiu de persones amb alguna problemàtica de Salut Mental. La tasca del Voluntari serà la de supervisar, donar suport i acompanyar al monitor. Un cop s´acabi el curset, acompanyar als participants als vestuaris. Tots els participants son persones autònomes, es dutxen i es vesteixen sols, però cal estar presents al vestuari, per si sorgeix alguna incidència.
PLACES DISPONIBLES:  2
VIGENT FINS:  29/04/2019
ENTITAT:  SMC ANOIA ( SALUT MENTAL CATALUNYA ANOIA)

<< Fitxa de l'entitat