Vacant de voluntariat

TIPUS VOLUNTARIAT:  Salut Mental
ADREÇA:  C/ Mossèn Josep Forn baixos 25-27
CODI POSTAL:  08700
PRESTACIÓ VOLUNTARIAT:  Igualada ( Barri Montserrat)

AQUAGIM: Activitat que es realitza al gimnàs Montaqua els divendres de les 9,30 a les 10,30h.

TASCA DEL VOLUNTARI/A: Fer acompanyament amb els usuari/es del club social Aidar a dins de l´aigua i en els vestuaris.

PISCINA: Activitat que es realitza a la piscina de les comes els dilluns de 12 a 13,30h.

TASCA DEL VOLUNTARI: Recolzament amb el professional. Tenir cura dels usuaris/es durant l´activitat i en el vestuari.

CUINA: Activitat que es realitza a l´espai cívic centre, els dimarts de 16 a 18hh.

TASCA DEL VOLUNTARI/A: Una persona amb coneixements culinaris. Estem oberts a tot tipus de cuina del mon.

HAPPENING: Es tracta d´una activitat de pintura i expressió per disminuir l´angoixa i l´ansietat. Es fan exposicions de quadres dels mateixos usuaris/es.

TASCA DEL VOLUNTARI/A: Fer acompanyament amb el professional, es treballa la concentració i el silenci el voluntari/a ha de facilitar aquest ambient.

FUTBOL: Activitat que es realitza al poliesportiu de les comes un cop a la setmana, els dijous de 18:45 a 20:00h. Entrenament de futbol sala, es treballa la cohesió i pertinença de grup, la disciplina, col·lectivisme, higiene,exercici físic.

TASCA VOLUNTARI/A: Recolzament amb l´entrenador, motivar a l´equip, jugar partits si és necessari.

SORTIDES i ACTIVITATS DE CAP DE CAPS DE SETMANA

TASCA DEL VOLUNTARI/A: Acompanyament.

REQUERIMENTS:

- Major d´edat

- Prèvia entrevista

- Formació voluntariat a l´entitat ARMPA al llarg de l´any. ( Associació per a la Rehabilitació del malalt psíquic de l´ Anoia)

- Sensibilitat en l´Àmbit de la Salut Mental.

- Persona compromesa i responsable.

PLACES DISPONIBLES:  6
VIGENT FINS:  31/12/2023