Associacio de veïns Barri Sant Crist

TELÈFON :  606866122
aavvbarrisantcrist@hotmail.com
HORARIS DE TROBADA:

L´ultim dijous de cada mes fem reunió de junta a partir de les 21 horas, pero sempre podeu telefonar als numeros:

618571581 Toni Sala

646387953 Eulalia Haro

606866122 telefon associació, surt contestador pero el mirem cada dia.

o enviar mail o anem miran continuament

ANY DE CREACIÓ: 1994
Som una associació de veins que procura per millorar la qualitat de vida de la gent del seu barri, fent activitats continues cada setmana o mes perque que el veinat es conegui i si la gent es coneix la convivencia entre tots es millor, generalment fem activitats gratuites o preu minim perque tothom i pugui participar independent del nivell que tinguin o d´on siguin, no hem volgut cobrar mai cuotes ni carnets, tot ho fem a base de la voluntat de la gent i estem oberts per tothom, tambe col.laborem sempre que ons he demana una entitat pel que necessiti. El pensament que tenim es que este de valorar la gent pel que son  com a personas mai per la feina que ni fan ni que tenen ni d´on son.
COL.LECTIUS A QUI DIRIGEIX LES SEVES ACTIVITATS:
Cooperació i solidaritat , Veïnals
ADHERIDA A:

Federacio associacions de veins comarca de l´anoia, i col.laborem amb el CAI club atletic d´Igualada, Mutua Igualadina, i band de sant de Catalunya

<< Tornar llistat entitats
Agost 2017