ARMPA

Ens podreu torbar:

- Matins de dilluns a divendres de 10:00h a 14:00h -

ANY DE CREACIÓ: 1998

ARMPA és una entitat sense afany de lucre que neix quan un grup de familiars de persones amb trastorns mentals s´uniexen per la millora de la integració de les persones amb problemes de salut mental i les seves famílies.

El seu objectiu principal és la defensa del drets de les persones amb trastorns mentals i les seves famílies.

COM?

Donem suport humà infromació , orientació i assessorament en temes de salut mental. I treballem perque la malaltia mental sigui atesa, acceptada i assumida amb naturalitat com qualsevol altre malaltia orgànica.

QUE FEM?

LES FAMÍLIES

A)SERVEI ORIENTACIÓ INFORMACIÓ

Servei atenció a les famílies i/o a qualsevol persona que ho necessiti, en relació a la salut mental, tots els dijous de 17 a 18.

Formació psicoeducativa per a les famílies, tallers per a millorar les eines de la convivència familiar.

Grup d´ajuda mútua (GAM) portat a terme per 2 professionals és un espai per a compartir experiencies i millorar la convivència familiar. El primer dimecres de cada mes.

PER A LES PERSONES AMB PROBLEMES AMB TRASTRONS MENTALS

CLUB SOCIAL AIDAR

Recurs psicosocial d´inclusió comunitaria per a persones amb malaltia mental. Portat a terme per a professionals.L´objectiu és crear un espai de torbada, un punt de connexió per gaudir del temps de lleure d´una forma positiva, potenciant la participació i integració dels components del club social a la comunitat.

PROGRAMA ESPECÍFIC D´ATENCIÓ A PERSONES AMB TRASTORNS MENTALS GREUS

Aquest programa realitza un treball domiciliari i d´acompanyament del malalt  al Centre de Salut Mental.Està coordinat pel CAP de Salut Mental FSI

Xerrades, col.loquis debats per la millorade la desestigmatització de les persones amb problemes de  salut mental i les seves famílies

Sortides, excursions i activitats de lleure promogudes per a l´entitat per a millorar i establir vincles afectius entre els membres de l´entitat